Balandžio šešta

2016-04-06

Iš “Supykau”

Kitas vairuotojas pasakė, kad važiavo tada vienas veteranas, kuris sekmadienį dirbo paskutinį kartą; baigė darbą Busture. Beje, jis mane kaskart išleisdavo prie mano sodybos – prieš du kilometrus ligi Dengtilčio stotelės. Suprantama jo to meto nuotaika. Ačiū Dievui, neprisidėjau prie jos gadinimo.

  BAIGIAU

Prieš 26 metus – Šiaulių miesto LKP ataskaitinė konferencija su naujos vadovybės rinkimais. Kebli buvo diena. Mačiau nepatenkintus manim ir tuos sąjūdininkus. kurie mane į tą pavojingą postą įstūmė, ir tuos LKP delegatus, kurie buvo nusiteikę pagaliau partiją palikt,o manyje regėjo neišdavusio komunizmo idealųi. Kita dalis delegatų triukšmingai reikalavo, kad aš atsisakyčiau savo kandidatūros: mat tikėjosi, kad išrinks vadovauti apsukresnius. Taip ir padariau – kapituliavau.

Nelengvi man buvo tie devyni sekretoriavimo mėnesiai – tarp kūjo ir priekalo. Bet mudu su Donatu nesugriuvom. Abu išrinko į Aukščiausiąją Tarybą Nepriklausomybę skelbti.Kituose miestuose taip nebuvo Bet apie tai – kitąkart

 

Reklama

Parašykite komentarą

